.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز ليگ و بلاتکليفي فوتبال گلستان

روز به روز به آغاز ليگ فوتبال کشور نزديک تر مي شويم و تيم هاي فوتبال حاضر در ليگ يک و دو کشور به سرعت در حال آماده سازي تيم هاي خود هستند و اردوهاي آمادگي خود را در داخل و خارج از کشور برگزار مي کنند.

انتقال تيم فوتبال صنايع اتکا به گلستان و خريد امتياز يک تيم ليگ 2 کشور اين فرصت را به فوتبال دوستان گلستاني داد که بتوانند تجربه حضور در سطح اول فوتبال کشور را داشته باشند. هرچند که خريد امتياز تيم آرد گلستان در فصل گذشته اتفاق افتاد و اين تيم موفق نشد نتايج خوبي را کسب کند و کاملاً دور از انتظار ظاهر شد، ولي حضور در ليگ 2 کشور باعث شد بازيکنان اين تيم براي اين فصل آماده تر شوند.

تيم فوتبال آرد گلستان در فصل گذشته، تيمي کاملاً بومي را روانه مسابقات کرد و با کمترين هزينه وارد ليگ دو کشور شد و اين وضعيت تيم آرد، نتايج ضعيفي را براي اين تيم رقم زد، اما با اين حضور در ليگ 2 به نظر مي رسيد که در اين فصل، فوتبال گلستان از خواب غفلت بيدار شود تا شرايط گذشته براي اين تيم به وجود نيايد، اما گويا مسوولان ورزشي استان همچنان در بلاتکليفي به سر مي برند و علي رغم فرصت اندک تا مسابقات ليگ کشور، همچنان دو تيم اول شهر در سر در گمي به سر مي برند. از حواشي فوتبال استان اين چنين به نظر مي رسد که بعد از شايعات مبني بر حضور تيم آرد گلستان در گنبد که در چند روز گذشته به گوش مي رسيد، اين انتقال منتفي شده و اين تيم در فصل پيش رو هم در گرگان فعاليت خود را ادامه خواهد داد و به نظر مي رسد که براي اين فصل اسپانسر خوبي هم براي اين تيم مد نظر است که با اين شرايط به نظر مي رسد تيم آرد گلستان که مشخص نيست فصل جديد را با چه نامي آغاز کند، روزهاي خوبي را پيش رو داشته باشد، اما با وجود تمام مسايل يپش رو و زمان اندک آغاز مسابقات، اين تيم تمرينات خود را آغاز نکرده و کادر فني اين تيم نيز انتخاب نشده است. اين تيم ليگ 2 کشور امسال شرايط مساعدتري را نسبت به سال گذشته دارد و اين موقعيت مي تواند فرصت مناسبي براي آنان باشد که از دست دادن آن براي فوتبال گلستان گران تمام خواهد شد. اما تيم فوتبال صنايع اتکاي گلستان که امسال به استان گلستان منتقل شد، فعاليت خود را با برنامه ريزي صحيحي آغاز کرد و اين برنامه ريزي به انتخاب به موقع سرمربي تيم انجاميد، اما در آغاز کار، اين تيم خوب کشور با حاشيه هاي زيادي رو به رو شد و علي نيکبخت بعد از خانه تکاني وسيع و حذف تمام بازيکنان تيم، تصميم به بازسازي مجدد تيم داشت که بعد از اين اقدام و بروز مشکلات بين وي و مديران اين باشگاه، گويا اين مربي نه چندان خوش نام کشور از اين تيم در بدو حضور اخراج شد و سبب شد اين تيم ليگ يکي که قرار است از تعدادي بازيکن بومي استان هم در تيم خود استفاده کند، همچنان بلاتکليف باشد. به نظر مي رسد مسوولان تيم فوتبال اتکا بعد از اخراج علي نيکبخت که مورد پسند مربيان و ورزش دوستان گلستاني هم نبود، با ساکت الهامي از مربيان جوان و با تجربه کشور به توافق رسيدند و گويا اين مربي در رأس کادر فني فصل آينده اين تيم قرار خواهد گرفت.

اين انتخاب مي تواند روند رشد اين تيم را سريع تر کند و ورزش دوستان گلستاني اميدوارند که تصميمات گذشته مديران اين باشگاه مبني بر استفاده از چند بازيکن بومي گلستان در اين تيم و استفاده از يک مربي گرگاني و همچنين چند بازيکن جوان و اميد همچنان پا بر جا باشد که اين تصميم در تحول فوتبال گلستان خيلي مفيد است. اما مشخص نيست که چه زماني اين تيم تمرينات اصلي خود را آغاز خواهد کرد که همين موضوع، فوتبال دوستان گلستاني را نگران کرده است.

فوتبال گرگان هميشه در بهترين شرايط خود با شايعات و دعواهاي غير حرفه اي مربيان رو به رو مي شود که شرايط را براي ادامه کار تيم هاي فوتبال استان سخت مي کند./سلیم


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.